Amikor lekerülnek a
ruhák, avagy okosan vetkőztessünk…
Kissé régen már, de ask.fm-en érkezett hozzám a
kérés/kérdés, hogy írjak arról, hogy én hogyan látom, illetve miben látom a jó szexjelenetek megírásának a kulcsát, és mivel most
nagyon úgysem volt külön témaötletem, amin kibukhattam volna, ezért úgy döntöttem,
hogy megírom, mint eme hónap témáját. Szóval lássunk is hozzá!
1.
Legyünk tisztában a biológiával!
- Szerintem ez az egésznek az alapja, és persze ezzel nem azt akarom közölni a
nagyérdeművel, hogy most akkor tessék fellapozni a biológia könyvet, meg
bekapcsolni éjfél után az ötvennégyes csatornát (csak tippelek :DD), hanem azt, hogy gondoljuk végig reálisan a
dolgokat, és ne írjunk le hülyeségeket. Mert sajnálom, ha most szíveket török
össze, de a valóságban nagyon ritka, hogy
valakik egész éjszakán keresztül, este tíztől hajnali ötig, mint a nyulak,
folyton egymással szinkronban elélvezve… Valamint, bár nagyon romantikusak az
ötvenszer élvezős, rögtön szuper minden első alkalmas jelenetek, ezek a
valóságban, hát… Not really.
2.
Védekezzünk!
- Míg a valóéletben szerintem
mindenki megkap minimum két alkalom szexuális felvilágosítást az iskolában,
ahol szinte már csak rá nem húzzák a fejünkre az óvszert, addig történetekben
ezt a momentumot nagyon ritkán lehet olvasni, már pedig, ha valaki nem védekezik, akkor annak baba lesz vége (és mostan bort
iszok, és vizet prédikálok, mert belegondolva, nekem is van egy ilyen
jelenetem. Enyje. ). Szóval, tessék tenni ez ellen néhány odabiggyesztett plusz
mondattal!
3.
Számítson!
- Soha nem értettem az olyan
szexjeleneteket, amik teljesen nyilvánvalóan csak azért lettek beleírva a történetbe, hogy a fejezet címe melléírt
+18-as felhívás odacsábítsa az olvasókat, hogy azok utána valami lehetőleg
minél durvább, belemenős szavakkal kifejtett semmit olvashassanak. Mert most
őszintén, szeretem én a jó pasikat, meg minden, de az ötvenedik alkalommal
baromira nem tud érdekelni, hogy hogyan csúsztatta a főhősnőnk a kezét végig a…
- Szóval, értitek. Számítson az, amit leírsz, legyenek
mögötte érzelmek, legyen oka, hogy azt teszik, amit tesznek, robbanjon fel a
világuk, azért, mert erre a szintre léptették a kapcsolatukat. Máskülönben le se írd (túlzok nyilván,
egy-két ilyen belefér, de nem kell sok), mert belefullad a történet a sok
szexbe, és mikor tényleg oda jutunk, hogy na, most élete szerelmével van a
főhősünk, akkor már nem lesz különleges, mert hát… Láttunk már karón varjút, na. Én ilyenkor általában bevezetem a
jelenetet, utána célozgatnak rá, beszélnek róla a szereplők, de nem írom le,
mert mint írtam, nincs értelme. A történetet nem vezeti előre, a szereplőről
nem árul semmit az, hogy hogyan vonaglik az épp aktuális pasi alatt, szóval,
nem kell (ugye, alapszabály az, hogy,
ami nem vezeti előre a történetszálát, vagy nem engedi közelebb az olvasóhoz a
szereplőt, azt nem írjuk le).
4.
A megfelelő páros
- Na, igen. Ez a másik, amit külön
kiemelnék (amellett, hogy ez a páros a biológiának megfelelően végezze, amit
végeznie kell), hogy a megfelelő
szereplőket kell egymással párosítani. Velem is megesett rengetegszer, hogy
elterveztem a történetet egy irányba, de aztán a szereplők vagy annyira
taszították/vonzották egymást, hogy át kellett írnom az egészet (a Bravado esetében például Jacerei és Nando eleinte tényleg csak barátok voltak, aztán teljesen más
irányba kellett miattuk írnom az egészet, viszont ugyanebben a történetben egy
másik szereplővel, amikor összehoztam a főhősnőt, ki is kellett írnom ezt a
szálat, mert taszították egymást). Ezt
érezni fogjátok, figyeljetek erre, mert ha így tesztek, akkor sokkal jobb
lesz a végeredmény, mintha csak azért is erőltetnéd a szálat.
5.
Szikrázzon az a levegő!
- Nagyon fontos, hogy szépen építsd fel a kapcsolatukat, míg el nem
jutnak az ágyig (persze, az már más kérdés, ha egy bulis este utáni egyéjszakás
kalandról beszélünk), mutasd be, hogy miért is akarnak ők közelebb kerülni
egymáshoz, mi vonzza őket a másikban annyira, hogy nagyon. Én, ha ilyen
jeleneteket olvasok, akkor nem várok
sokat, csupán csak annyit, hogy, én is meg akarjak halni, ha nem érinthetik meg
egymást rögtön, és most azonnal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése