2015. január 23., péntek

Amikor lekerülnek a ruhák, avagy okosan vetkőztessünk!

Amikor lekerülnek a ruhák, avagy okosan vetkőztessünk…



Kissé régen már, de ask.fm-en érkezett hozzám a kérés/kérdés, hogy írjak arról, hogy én hogyan látom, illetve miben látom a jó szexjelenetek megírásának a kulcsát, és mivel most nagyon úgysem volt külön témaötletem, amin kibukhattam volna, ezért úgy döntöttem, hogy megírom, mint eme hónap témáját. Szóval lássunk is hozzá!

1. Legyünk tisztában a biológiával!
- Szerintem ez az egésznek az alapja, és persze ezzel nem azt akarom közölni a nagyérdeművel, hogy most akkor tessék fellapozni a biológia könyvet, meg bekapcsolni éjfél után az ötvennégyes csatornát (csak tippelek :DD), hanem azt, hogy gondoljuk végig reálisan a dolgokat, és ne írjunk le hülyeségeket. Mert sajnálom, ha most szíveket török össze, de a valóságban nagyon ritka, hogy valakik egész éjszakán keresztül, este tíztől hajnali ötig, mint a nyulak, folyton egymással szinkronban elélvezve… Valamint, bár nagyon romantikusak az ötvenszer élvezős, rögtön szuper minden első alkalmas jelenetek, ezek a valóságban, hát… Not really.

2. Védekezzünk!
- Míg a valóéletben szerintem mindenki megkap minimum két alkalom szexuális felvilágosítást az iskolában, ahol szinte már csak rá nem húzzák a fejünkre az óvszert, addig történetekben ezt a momentumot nagyon ritkán lehet olvasni, már pedig, ha valaki nem védekezik, akkor annak baba lesz vége (és mostan bort iszok, és vizet prédikálok, mert belegondolva, nekem is van egy ilyen jelenetem. Enyje. ). Szóval, tessék tenni ez ellen néhány odabiggyesztett plusz mondattal!

3. Számítson!
- Soha nem értettem az olyan szexjeleneteket, amik teljesen nyilvánvalóan csak azért lettek beleírva a történetbe, hogy a fejezet címe melléírt +18-as felhívás odacsábítsa az olvasókat, hogy azok utána valami lehetőleg minél durvább, belemenős szavakkal kifejtett semmit olvashassanak. Mert most őszintén, szeretem én a jó pasikat, meg minden, de az ötvenedik alkalommal baromira nem tud érdekelni, hogy hogyan csúsztatta a főhősnőnk a kezét végig a…

- Szóval, értitek. Számítson az, amit leírsz, legyenek mögötte érzelmek, legyen oka, hogy azt teszik, amit tesznek, robbanjon fel a világuk, azért, mert erre a szintre léptették a kapcsolatukat. Máskülönben le se írd (túlzok nyilván, egy-két ilyen belefér, de nem kell sok), mert belefullad a történet a sok szexbe, és mikor tényleg oda jutunk, hogy na, most élete szerelmével van a főhősünk, akkor már nem lesz különleges, mert hát… Láttunk már karón varjút, na. Én ilyenkor általában bevezetem a jelenetet, utána célozgatnak rá, beszélnek róla a szereplők, de nem írom le, mert mint írtam, nincs értelme. A történetet nem vezeti előre, a szereplőről nem árul semmit az, hogy hogyan vonaglik az épp aktuális pasi alatt, szóval, nem kell (ugye, alapszabály az, hogy, ami nem vezeti előre a történetszálát, vagy nem engedi közelebb az olvasóhoz a szereplőt, azt nem írjuk le).

4. A megfelelő páros
- Na, igen. Ez a másik, amit külön kiemelnék (amellett, hogy ez a páros a biológiának megfelelően végezze, amit végeznie kell), hogy a megfelelő szereplőket kell egymással párosítani. Velem is megesett rengetegszer, hogy elterveztem a történetet egy irányba, de aztán a szereplők vagy annyira taszították/vonzották egymást, hogy át kellett írnom az egészet (a Bravado esetében például Jacerei és Nando eleinte tényleg csak barátok voltak, aztán teljesen más irányba kellett miattuk írnom az egészet, viszont ugyanebben a történetben egy másik szereplővel, amikor összehoztam a főhősnőt, ki is kellett írnom ezt a szálat, mert taszították egymást). Ezt érezni fogjátok, figyeljetek erre, mert ha így tesztek, akkor sokkal jobb lesz a végeredmény, mintha csak azért is erőltetnéd a szálat.

5. Szikrázzon az a levegő!
- Nagyon fontos, hogy szépen építsd fel a kapcsolatukat, míg el nem jutnak az ágyig (persze, az már más kérdés, ha egy bulis este utáni egyéjszakás kalandról beszélünk), mutasd be, hogy miért is akarnak ők közelebb kerülni egymáshoz, mi vonzza őket a másikban annyira, hogy nagyon. Én, ha ilyen jeleneteket olvasok, akkor nem várok sokat, csupán csak annyit, hogy, én is meg akarjak halni, ha nem érinthetik meg egymást rögtön, és most azonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése